  • Data: 2009-06-10 07:25:52
    Temat: Re: [Lukas] Visa - płatność w Europie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:59:21 +0200, Funaki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jestem w posiadaniu VE i VG od Lukasa, e-konto pro. Która z tych kart
    > nadaje się najlepiej do płacenia w EU?
    >
    > Jak to właściwie jest z tym przelicznikiem? Którą kartą od nich
    > najlepiej płacić za granicą? Coś słyszałem, że Mastercard, ale dlaczego?

    Karty Lukasa obsługuje BZWBK, więc przelicznik będzie taki sobie. Lepiej
    już wyrobić sobie darmowe konto w Polbanku i kartę VE do niego. Wszystko
    jest darmowe a przeliczniki najlepsze w pl. Przy wypłacie pieniędzy z
    zagranicznych bankomatów należy pamiętać o opłacie, także opłaca się brać
    raczej większe kwoty.

    Xenocide