  • Data: 2003-12-10 08:26:52
    Temat: Re: Lukas drozeje
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanów się chwilkę - na WWW Lukasa
    jak wół stoi, że prowadzenie konta pro
    związane jest z opłatą 7 zł.

    Mnie przyszły świstki zawierajace zmnianę
    regulaminu i nr. rachunku, ale bez nowej
    tabeli opłat i prowizji.

    Jeżeli jest to informacja tak tajna, że wysyła się ją
    niektórym klientom to może znaczyć, że:
    1) informacja jest nieprawdziwa
    2) jest prawdziwa, a Lukas nie wysłał mi wszystkiego

    Poza tym skoro wiedzą już te osoby, które konto mają
    to dobrze by było, żeby wiedziały te, które zamierzają
    takie sobie w najbliższym czasie założyc...

    Zresztą drążę, bo 9 zł to dla mnie za dużo jak na poziom
    usług w tym banku. Rocznie to jest 108 zł i mogę to zapłacić,
    ale w innym banku, gdyż wizyty w Lukasie napawają mnie
    odrazą.

    Yonnie