  • Data: 2003-03-07 08:16:54
    Temat: Re: Lukas - duzy minus :/
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski napisał(a):

    > Czy dobrze rozumiem z ichniej TOiP, że w zasadzie za nic się nie płaci? Ani
    > za prowadzenie, ani za przelewy, ani za potwierdzenia? Aż mi się to
    > niewiarygodnym wydaje ;] I można definiować jakoś w serwisie telefonicznym
    > numery rachunków czy tego już się nie da?
    nie da sie, automatycznie mozesz sprawdzic saldo i ostatnie operacje
    przy przelewie laczysz sie z konsultantem i za kazdym razem podajesz
    nr rach. do nowa - jezeli chcesz potwierdzenie przelewu to musisz sie
    o nie upomniec zaraz po zlozeniu dyspozycji
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt