    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - dziadostwo
    Date: Sat, 7 Dec 2002 10:57:16 +0100

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aspri2$dg2$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:aspqn4$h07$1@korweta.task.gda.pl, allman wrote:
    >
    > Ja mam od ponad 2 lat i jestem zadowolony. Problemy z logowaniem (token)
    > zdarzają się sporadycznie,
    U mnie ostatnio jest to nagminne, chociaz jeszcze nie zablokowalem sobie
    konta. :-) Jesli na tokenie jest "łatwy" do zapamietania ciag cyfr (np:
    224488, lub333445 itd), to nawet nie probuje go "wklepywac" w klucz. System
    praktycznie zawsze odpowiada, ze klucz jest niepoprawny. Z ciagiem cyfr, w
    ktorych latwiej sie pomylic, np. 549617, taki problem jest rzadkoscia. O
    dziwo w systemie transakcyjnym nigdy nie mialem problemow z akceptacja
    klucza, obojetnie czy ciag cyfr to 333344, czy 967346.

    >eksperymentalnie stwierdziłem, że najczęściej
    > ponowna próba logowania z *kolejnym* wskazaniem tokena problem rozwiązuje.
    W moim przypadku, jesli tylko ciag cyfr jest "trudny" do zapamietania,
    sytuacja jest analogiczna.

    > Podejrzewam, że w ten sposób system dokonuje cichej synchronizacji.
    Mam to samo odczucie.

    > Jak prowadzą jakieś prace to nawet 3 nieudane logowania pod rząd nie
    > powodowały zablokowania kanału.
    Rowniez potwierdzam.

    Pozdr,
    Waldek