    From: SebCz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] eKonto wniosek w internecie
    Date: Tue, 27 Jan 2004 11:48:21 +0100

    > Trzeba wpisać w takiej postaci:
    >
    > 10205558 - 5010205558xxxxxxxxxxxxxxxx
    >
    > w placówkach też wpisują w takim formacie - dostalem tak na potwierdzeniu
    > założenia odbiorcy.

    Jak to wygląda przy zlecaniu przelewu, to ja wiem. Natomiast nie muszę
    wiedzieć, czy formularz, który wypełniam jest dostosowany do NRB, czy
    muszę posiłkować się wiedzą, której NIE MUSZĘ posiadać.
    Ujmując krótko:

    Piszą : Wpisz numer rachunku.
    Ja: Wpisuję.
    Efekt: kicha.

    Na formularzu nie ma ani słowa jak postępować z numerami NRB. A nawet
    gdyby bylo, wiele osób nie musi się znać na tym, jak go dzielić, czym
    poprzedzać itd. Formularz powinien być intuicyjny. Jaka sztuka zrobić DWA
    okienka do wprowadzenia nr konta, np tak:

    1. Nr rachunku

    lub

    2 Nr rachunku w formacie NRB (bez kresek, 26 cyfr)

    i wypełniający wypełnia jedno LUB drugie pole.

    W dalszym ciągu:

    Echhhh.

    --
    ______