eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
  • Data: 2006-01-10 09:14:33
    Temat: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: "tygrysek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to fatalnie :-(
    > w sumie z pracy mam niedaleko do lukasa na kalwaryjskiej - myslisz ze
    > bedzie lepiej?

    tego to nie wiem, miałem styczność tlyko z odzdziałem na kleparzu

    > ps
    > tak to jest jedni uciekaja a drudzy przychodza (ja np ucieklem wczesniej z
    > PEKOSA, vwbankdirect i po zalozeniu w lukasie uciekane z raiffeisena
    > ;-)...
    > a to ekontoPro wydaje mi sie zajefajne - zobaczymy jak bedzie

    Ja się pożegnałem bo mnie powoli coraz bardziej denerwowali. Na początku
    było darmowe, później dorzcucili złotóweczke za to, złotóweczke za tamto
    9( generalnie nadal to jest tanie konto ). Teraz już coś trzecia zmiana
    numeru konta bankowego ( średnio to chyba raz na rok będzie :)). A
    wykończyła mnie już ostatnie zmiany systemu.