eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
  • Data: 2006-02-03 14:27:05
    Temat: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dptq7r$8q0$1@poczta.fkz.com.pl...
> [...]
    "prowizje" za nieodebranie karty ;-)

    > No wlasnie. dla mnie kuriozalne w tym banku jest to, ze nie mozna
    > zmienic raz wybranego sposobu odbioru karty. Mi przynajmniej sie to nie
    > udalo a moze komus jednak tak ?. Pewnie ja na te prowizje za
    > nieodebranie tez sie zalapie.

    No to mnie sie udalo :-)
    Problem polega na tym, ze system Lukasa nie umozliwia, zeby to zrobila jakas
    prosta 'panienka z okienka', bo defaultowo ta opcja jest zablokowana w
    systemie. Dlatego obsluga po prostu nie wie, ze mozna to zmienic i _blednie_
    informuje klientow, ze 'sie nie da'.
    Ja to zrobilam tak. Po przeczytaniu regulaminu karty wynotowalam paragrafy,
    ktore mowia, ze jednak sie da.
    Poszlam do oddzialu i rozmowa wygladala nastepujaco:
    - Chcialabym zmienic sposob dostarczenia wznowionej karty na przyslanie do
    domu.
    - Ale, prosze pani, jak sie raz wybralo to nie mozna zmienic.
    - A zacytowac paragraf z regulaminu, ze jednak mozna?
    - Aha. [chwila namyslu] To ja zadzwonie do centrali i zapytam.
    - Alez prosze bardzo.
    [Dzwoni]
    - No tak. Mozna. Ale to ja nie moge, tylko w centrali musza zmienic.
    - Alez jest mi absolutnie wszystko jedno kto to zmieni, byleby zostalo
    zmienione :-)

    Nastepnie zostawilam pisemko, ze zycze sobie zmiany i numer telefonu, pod
    ktorym maja mnie powiadomic, ze zastosowali sie do mojego zyczenia. Na drugi
    dzien oddzwonili i zalatwione :-)

    Pozdrawiam
    ISIA