eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku? › Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Date: Fri, 3 Feb 2006 15:27:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <drvp7p$ga$1@news.onet.pl>
    References: <dplu8f$v93$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <dpm0it$5oi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dpm0t1$163$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <2...@g...pl>
    <dptq7r$8q0$1@poczta.fkz.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: em98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1138976825 522 80.53.12.98 (3 Feb 2006 14:27:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Feb 2006 14:27:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Sender: rDTmpLwpu4VNfWO1bnIjzJUuua3CCQKv
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:376710
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dptq7r$8q0$1@poczta.fkz.com.pl...
    > ksysju napisał(a):
    >
    > >Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.
    > >Próbowałem trafic na dzień bez kolejki, ale niestety wcześniej dostałem
    "prowizje" za nieodebranie karty ;-)
    > >
    > >
    > No wlasnie. dla mnie kuriozalne w tym banku jest to, ze nie mozna
    > zmienic raz wybranego sposobu odbioru karty. Mi przynajmniej sie to nie
    > udalo a moze komus jednak tak ?. Pewnie ja na te prowizje za
    > nieodebranie tez sie zalapie.

    No to mnie sie udalo :-)
    Problem polega na tym, ze system Lukasa nie umozliwia, zeby to zrobila jakas
    prosta 'panienka z okienka', bo defaultowo ta opcja jest zablokowana w
    systemie. Dlatego obsluga po prostu nie wie, ze mozna to zmienic i _blednie_
    informuje klientow, ze 'sie nie da'.
    Ja to zrobilam tak. Po przeczytaniu regulaminu karty wynotowalam paragrafy,
    ktore mowia, ze jednak sie da.
    Poszlam do oddzialu i rozmowa wygladala nastepujaco:
    - Chcialabym zmienic sposob dostarczenia wznowionej karty na przyslanie do
    domu.
    - Ale, prosze pani, jak sie raz wybralo to nie mozna zmienic.
    - A zacytowac paragraf z regulaminu, ze jednak mozna?
    - Aha. [chwila namyslu] To ja zadzwonie do centrali i zapytam.
    - Alez prosze bardzo.
    [Dzwoni]
    - No tak. Mozna. Ale to ja nie moge, tylko w centrali musza zmienic.
    - Alez jest mi absolutnie wszystko jedno kto to zmieni, byleby zostalo
    zmienione :-)

    Nastepnie zostawilam pisemko, ze zycze sobie zmiany i numer telefonu, pod
    ktorym maja mnie powiadomic, ze zastosowali sie do mojego zyczenia. Na drugi
    dzien oddzwonili i zalatwione :-)

    Pozdrawiam
    ISIA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1