  • Data: 2004-07-03 09:15:23
    Temat: Re: [Lukas]-fajny ficzer
    Od: "Paweł" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nadanego priorytetu. Bardzo fajna rzecz - w końcu lepiej mieć przez
    > gapiostwo dzień później zapłacony prąd niż niespłaconą KK ;-)))

    Glenn - jeżeli nie jesteś w stanie terminowo zapłacić za prąd, to powinnaś
    była to przewidzieć używając urządzeń elektrycznych i tak ograniczyć pobór
    energii elektrycznej żeby sie zmieścic w kwocie którą posiadasz na koncie

    jak byś sie czuła, gdyby to Tobie ktoś miał przelać pieniądze za wykonane
    przez Ciebie usługi i ustawił sobie priorytet na najmniejszy - czyż nie
    oznaczałoby to że mówi :
    "jak mi starczy kasy to zapłacę tej Glenn a jak nie starczy to mam
    ważniejsze sprawy na głowie"

    i nie mów tylko że prąd potrzebny był do ugotowania dzieciom obiadu - trzeba
    było o tym pomyśleć zanim sie postara o dzieci -

    coś pominąłem ?
    :-)