  • Data: 2003-01-09 21:56:14
    Temat: Re: [Lukas] i e-konto z tokenem
    Od: dwr <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <t...@p...onet.pl> wrote in
    news:avkl93$mjh$1@news.onet.pl:

    > Witam
    >
    > Niedawno zmienilem sobie zwykle e-konto na eKonto PRO z tokenem i
    > zauwazylem cos ciekawego.
    > W instrukcji pisze ze przy logowaniu lub innych operacjach trzeba
    > wpisac haslo + aktualne wskazanie token
    >
    > Z tym ze mi sie udaje logowac na nieaktualne juz 4 min ( wiecej nie
    > sprawdzalem) wskazenie tokena. Co o tym myslicie czy to jest jakis
    > zagrozenie dla moich pieniedzy.
    >
    > Marcin

    Moze lekko OT
    ale moj token dzisiaj chyba zamarzl :)
    Efekt jak po jakims resecie
    migocza wszystkie pozycje LEDa, czyli same osemki
    Mialem go w kieszeni spodni, czyli przy ciele, moze zatem za zimny jestem?
    :)
    Jutro pojde podmienic i tym samym do soboty 12:00 bez logowania.
    Na szczescie nie daja instrukcji i warunkow uzytkowania tokena, wiec nie
    moga sie przyczepic ze pracowal w zbyt niskiej temperaturze :)

    Pozdrawiam

    dwr