    From: "pixi" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] i e-konto z tokenem
    Date: Fri, 10 Jan 2003 08:43:28 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@213.218.113.209

    > Jeszcze raz wyjaśniam. Jeśli token1 ma kwarc, który spóźnia się 2 minuty
    na
    > tydzień i system przy każdym logowaniu koryguje poprawkę, to ja jestem
    przy
    > pewnym wysiłku zasymulować w tokenie2, który chodzi dokładnie, takie samo
    > spóźnienie, zapisując jego stany przeszłe i podając je z wyliczonym
    > opóźnieniem. System nie jest w stanie odróżnić sytuacji w tokenie1, który
    > spóźnia się faktycznie, od tej w tokenie2, w którym ja sztucznie dodaję
    > spóźnienie, odczekując właściwy (rosnący stale) interwał czasu.

    kwarc ... jezeli to bedzie 2 minuty na tydzien to wywal tokena albo wymien
    na nowy...

    > Nie potrzebuję tyle - wystarczą dwa kolejne wskazania (zakładam, że nie
    będę
    > potwierdzał żadnych innych operacji, tylko logowanie).

    dobrze... wiec podasz wskazanie z minuty 1, potem potwierdzenie z 2, w tym
    momencie server ustawi sie na pierwsza minute jako srodek okna... ale token
    bedzie pokazywal juz minute 5 w tym czasie... i nie bedzie czekal na
    ciebie... wiec jezeli chcesz nadal g ouzwyac to musisz zawsze zapisywac klka
    tokenow wstecz.. bo jak wpiszesz to co na tokenie (a miesci sie w oknie) to
    po prostu sie do niech server dosynchronizuje ;-)

    tak... zgadza sie ... ale PO CO ?

    przem