  • Data: 2007-11-13 17:54:07
    Temat: Re: Lukas i token
    Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinF pisze:

    > token tak samo jak karta przypisany jest do konkretnej osoby,
    > co wiecej uzywany jest wlasnie do poswiadczenia jej tozsamosci

    A nie do konta,do ktorego dalem pelnomocnictwo?
    To po co takie pelnomocnictwo jak z kazda bzdura musze latac do banku
    osobiscie.
    A co by bylo gdybym siedzial za granica.Rodzina z glodu by umarla bo
    musze osobiscie przyleciec ze stanow?Bo jakiejs paniusi podpis przy
    odbiorze tokena musze zlozyc ;)
    Albo chory pod tlenem.Tez pogotowie do banku by mnie musialo przywiezc?

    Moze i masz racje,szkoda tylko ze mnie to nie przekonuje:)