eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie) › Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
  • Data: 2007-01-21 14:56:39
    Temat: Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Choć Lukas ma zasadniczą przewagę nad BPH i VWbankiem, tzn jest czynny w
    > sobotę, a ja 4-5 razy w miesiącu potrzebuję wpłacić gotówkę. Ale coż, będę
    > się posiłkował innym kontem.

    Niestety Lukas jest dobry jako bank interneowy w wersji pro(moze byc darmowy
    w odroznieniu od bankow czysto wirtualnych). Operacje w placowce wymagaja
    duzo samozaparcia. Na szczescie bardzo rzadko tam chodze, ale generalnie
    standardem jest kolejka emerytow placacych rachunki i pytajacych sie o rozne
    informacje u dysponentki. Trwa to koszmarnie dlugo, a jak trafi sie ktos
    zakladajacy konto to juz min. 1/2 godz, itd.
    Lukas dobry jako bank internetowy-3% na koncie Pro i darmowe przelewy.