eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie) › Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
  • Data: 2007-01-21 12:28:42
    Temat: Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
    Od: "Taddy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem podobne, choc może mniejszego kalibru zdarzenie w Warszawie. Po
    > odstaniu w słusznej kolejce przyszła kolej na mnie, wychodzi panienka z
    > boksu i mówi a pan? odpowiadam wpłata na konto. Ona - to niech pan czeka,
    > prosze kogoś do obsługi kredytu... Zdębiałem ! Wybierają klientów ? Dwa
    > boksy puste, w jednym znudzony facet przewraca jakieś papiery, i ta
    > panienka.....sekta jakaś z wyglądu, z zachowania bezczelna...
    > Nie polecam lukasa i oby nie było tak w każdym banku...

    No, akurat na nieuprzejmość to ja nie mogłem narzekać. W czasie jednej z
    wizyt, gdy czekalem az ta kobitka z którą zacząlem załatwiać sprawy
    obsługiwała kogoś innego, to 3 razy podchodzil do mnie facet i pytał czy aby
    on nie może mi pomóc. Ta paniusia z ktorą załatwialem, tez nie byla
    nieuprzejma. Tylk ta kosmiczna niekompetencja i lekceważenie czasu
    klienta...

    Choć Lukas ma zasadniczą przewagę nad BPH i VWbankiem, tzn jest czynny w
    sobotę, a ja 4-5 razy w miesiącu potrzebuję wpłacić gotówkę. Ale coż, będę
    się posiłkował innym kontem.
    A propos: W którym banku najszybciej ksiegowane są internetowe przelewy
    wychodzące i kto ma najwięcej i najpóźniej sesji Elixiru?