    From: "Gawronek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - opinie
    Date: Tue, 19 Feb 2002 22:46:54 +0100

    > Jedyne, do czego mogę się doczepić to to, że ludzie na lukaslinii
    faktycznie
    > się nie przedstawiają... A chyba muszą?
    >
    >Owszem powinni sie przedstawiac...a po co?..po to zebys wiedzial na kogo
    masz ewentualnie donieść:) Przypuszczam, ze jakbys zadzwonil do palcowki,
    oczywiście nie po to żeby sprawdzić stan konta:), nie zdażyła by ci sie taka
    historia...
    Ja się już nie denerwuję, denerwowałam się na początku, czytając pierwsze
    docinki pod adresem "niedysponentek"(a od niedawna czytam to, co grupowicze
    tu wypisuja).
    również pozdrawiam