  • Data: 2009-02-23 20:03:33
    Temat: Re: Lukas - oplata za konto
    Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek pisze:
    > Witam i pytam.
    > Czy moze ktos jest zorientowany, w jaki sposob Lukas nalicza oplaty za
    > prowadzenie konta, tzn. czy liczony jest miesiac kalendarzowy, czy
    tez miesiac
    > od zalozenia konta?

    Nie pamiętam jak to było u mnie na początku ale przypuszczam, że za
    miesiąc kalendarzowy.

    > styczniu saldo na koncie mialem zerowe, natomiast na poczatku lutego
    mialem
    > saldo powyzej 5000 zl (co zwalania z oplaty miesiecznej).

    Z opłaty miesięcznej zwalnia cię nie jednorazowe saldo na początku
    miesiąca w wys 5tys ale średnia lokat i salda na koncie liczona _po
    całym miesiącu_. Zatem jeśli 5tys miałeś na początku miesiąca a potem
    tylko wypłaty to na pewno naliczą ci opłatę.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..