    From: "Darek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - oplata za konto
    Date: Thu, 12 Mar 2009 10:42:51 +0000 (UTC)

    > tez miesiac
    >
    > Nie pami=EAtam jak to by=B3o u mnie na pocz=B1tku ale przypuszczam, =BFe =
    > za=20
    > miesi=B1c kalendarzowy.

    > mialem
    >
    > Z op=B3aty miesi=EAcznej zwalnia ci=EA nie jednorazowe saldo na pocz=B1tk=
    > u=20
    > miesi=B1ca w wys 5tys ale =B6rednia lokat i salda na koncie liczona _po=20
    > ca=B3ym miesi=B1cu_. Zatem je=B6li 5tys mia=B3e=B6 na pocz=B1tku miesi=B1=
    > ca a potem=20
    > tylko wyp=B3aty to na pewno nalicz=B1 ci op=B3at=EA.
> [...]

    Moja reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona przez Lukas, gdyz dostalem
    zwrot 11 zl.
    Jeszcze nie mam decyzji na pismie, pewnie dotrze za kilka dni.
    Dziwne, ze bank popelnia takie proste bledy, ktore nie tylko klientow
    odstraszaja, ale i generuja koszty, bo ktos musial na moja sprawe czas tracic
    (razem to zajelo pewnie ponad pol godziny) + koszty wysylki listu. Sadze, ze
    to wynioslo wiecej niz te 11 zl.