  • Data: 2004-09-01 06:42:54
    Temat: Re: Lukas problem z logowaniem via Internet
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy token ma określony czas działania. Moj na przykład będzie
    > działał do 31-01-2005 (data na odwrocie). Potem trzeba
    > wymienić na nowy. Tak samo jest z certyfikatami elektronicznymi.
    > Każdy ma określony czas obowiązywania.

    Na starych tokenach nie bylo daty. Dlaczego posiadaczy starych tokenow nie
    poinformowano
    poczta wewnetrzna, ze po 2 czy 3 latach nalezy ten token wymienic i im
    przypomnien poprostu?
    Wiem ze na nowych jest data, bo na moim nowym tez jest. Ale jesli jest
    problem
    to wyszkuanie posiadaczy 3 letnich tokenow chyba nie przekracza mozliwosci
    banku.
    A tak maja setki wkurzonych klientow. Mnie to rybka bo i tak mialem isc do
    banku a mam go po drodze.