eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas problem z logowaniem via InternetRe: Lukas problem z logowaniem via Internet
  • Data: 2004-09-01 06:50:41
    Temat: Re: Lukas problem z logowaniem via Internet
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ch3qvn$8oo$1@news.onet.pl...
    >
    > > Każdy token ma określony czas działania. Moj na przykład będzie
    > > działał do 31-01-2005 (data na odwrocie). Potem trzeba
    > > wymienić na nowy. Tak samo jest z certyfikatami elektronicznymi.
    > > Każdy ma określony czas obowiązywania.
    >
    > Na starych tokenach nie bylo daty. Dlaczego posiadaczy starych tokenow
    nie
    > poinformowano
    > poczta wewnetrzna, ze po 2 czy 3 latach nalezy ten token wymienic i im
    > przypomnien poprostu?
    > Wiem ze na nowych jest data, bo na moim nowym tez jest. Ale jesli jest
    > problem
    > to wyszkuanie posiadaczy 3 letnich tokenow chyba nie przekracza mozliwosci
    > banku.
    > A tak maja setki wkurzonych klientow. Mnie to rybka bo i tak mialem isc do
    > banku a mam go po drodze.

    To prawda. Stare tokeny SecurID nie miały wytłoczonej daty.
    Prawdę mówiąc mnie również nie poinformowali, że token ma
    określony czas działania, mimo że na moim data już jest.
    Ewidentne niedopatrzenie Lukasa. Powiadamianie pocztą wewnętrzną
    klienta byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem, bo wyciągnięcie
    z serwera danych o tokenach, które się wkrótce przeterminują
    jest banalne.

    Witek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1