  • Data: 2005-06-30 15:14:23
    Temat: Re: Lukas - token
    Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 16:45:55 +0200, Piotr napisał(a):

    > Taka sobie historyjka.
    > Skończyła mi się dzisiaj ważność tokena. Udałem się rano do oddziału
    > Lukasa w Gdańsku Wrzeszczu ażeby go wymienić. Dziewczę za pultem, z
    > rozbrajającym uśmiechem mnie zawiadomiło, że tokenów nie ma i na
    > Dmowskiego (drugi oddział) też nie ma.
    > Cytat "wie Pan, myśmy ich wymienili chyba z PIEĆDZIESIĄT, no i zabrakło"
    > A kiedy itd?
    > Proszę się dowiadywać, może w poniedziałek doślą z CENTRALI.
    > A jak mam jutro przelewy wykonać?
    > Hi hi hi...
> [...]

    bo problem jest taki że tokeny mają ważność partiami. Więc lepiej sobie
    wymienić miesiąc wcześniej i na spokojnie niż czekać do ostatniej chwili.
    Miałem token ważny do 31.01, kolega tak samo. Wymieniłem token w pierwszych
    dniach stycznia, kolega na końcu (31?) i dalej mamy tokeny ważne do tej
    samej daty...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"