  • Data: 2002-06-17 21:59:09
    Temat: Re: Lukas tylko pseudo proklientowski
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jun 2002 17:12:03 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Heh - to dopiero "pseudo". Za kazde 3 minuty placisz, a potrafia trzymac na
    >linii baaaardzo dlugo.
    >Lukas - 0800.

    0) dlatego podałem telefon, gdyż jest on elementem kosztu.
    (w pytaniu było o prowizjach)
    1) dzwonię rzadko
    2) jak dzwonię, to staram się dzwonić po 6 min/impuls

    >pzdr
    >P.S.
    >Do zastrzezenia wole zdecydowanie zaplacic 25zl i miec 0800 niz 0801 i
    >zostac bez portfela.

    Ja wole mieć te 25 w portfelu
    lub przeznaczyc na ubezpieczenie.

    Z telefonu do banku korzystam na tyle rzadko, że
    taniej wychodzi mi jak potrzebujący 0800 płacą za siebie.

    BAH