  • Data: 2006-02-16 10:02:29
    Temat: Re: Lukas - usterki i bledy systemu
    Od: Olisadebe <O...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mimal napisał:

    > "Witam, Według ogólnie przyjętych zasad, numer konta w standardzie NRB
    > powinien być wpisywany bez żadnych przerw (spacji). Nasz system pozwala
    > wpisać tylko 26 znaków i jest to ograniczenie celowe,

    Ja napisałem do nich zaraz po uruchomieniu nowego systemu i tez mi napisałi

    >Informuję również, że Pana uwagi zostały przekazane
    > do odpowiedniej odpowiedzialnej za funkcjonowanie LUKAS e-Banku.

    I nic. Choć .. teraz przynajmniej wyświetla się numer na liscie
    odbiorców ze spacjami

    > tego rachunku i zabezpiecza to przed przypadkowym wpisaniem dłuższego
    > numeru konta.
    ..
    > jak też nie zaleca się stosowania metody
    > kopiowania i wklejania.

    Wyjątkowo głupie argumenty. Kopiowe jest be a ręczne wpisywanie jest
    cacy (horror)
    Jest to zwykle lenistwo informatyków. Już w przedszkolu informatycznym
    uczą jak się pisze funkcję USUN_SPACJE. Trzeba tylko chcieć wstawić ją w
    odpowiednie miejsce.

    Potrzeba jest matką wynalazków. Jak w emailu mam numer ze spacjami to ->
    Reply -> usuwam spacje a numer bez spacji przenoszę do LUKASA, potem
    rezygnuję z Reply

    --
    Olisadebe