    From: simon <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas vs NRB
    Date: Sun, 13 Oct 2002 08:29:51 +0000 (UTC)

    Wojciech Nawara znowu nadaje:

    > Przed tą kreską wpisać można 10 cyfr. Po kresce ile się chce [nie
    > sprawdzałem maximum]. Teraz jeśli nie ma wyraźnej adnotacji, jak
    > zapisywać numery NRB, każdy normalny nowy klient w miejsce przed
    > kreską wpisze cyfry kontrole i numer rozliczeniowy oddziału a po
    > kresce resztę numeru. Bo inaczej PO CO jest miejsce na 10 cyfr przed
    > kreską?

    A czym to sie różni od mojego przypadku? Mam teraz (nie na farmularzu,
    tylko w systemie Lukasa) wpisane w okienko numeru banku - numer banku bez
    liczy kontrolnej, a w drugie okienko pełny numer NRB - na www jako numer
    rachunku widzę nie zbitkę z dwu okienek a tylko NR (ciekawe, system
    rozpoznaje szczególny przypadek?). Nie bardzo wiem, czym miała by się
    różnić moja edycja istniejącego wpisu od wpisania numeru NRB przy
    zakładaniu konta - oczywiście w taki nienormalny sposób, ale to ze
    formularz jest nieintuicyjny w stosunku do sztuczek jakie trzeba stosować
    żeby wpisać NRB do nieprzystosowanego interfejsu - to inna sprawa. Jednak
    się da, tylko trzeba wiedzieć jak.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........