  • Data: 2002-09-29 22:10:33
    Temat: Re: Lukas, warszawa, kolejki w oddzialach?
    Od: cyb <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Sep 2002 23:11:40 +0200, "Macio" <m...@p...com>
    wrote:

    >Taka dobra kawe maja czy to skutek ze daja gratis ?
    zapewne w centrum skutek tego ze sa na stacji metra...
    wiec jest po drodze wszystkim ktorzy jezdza metrem ;-) m.in mnie,
    tytleze jak zakladalem w srodku dnia konto to bylo ok,
    ale pod koniec miesiaca i na poczatku sa straszne kolejki.

    co do smaku kawy to nie wiem bo jesczez nie probowalem mimo tego ze
    kilkakrotnie mi proponowano (nie chcialem zajmowac obslugi takimi
    glupotami jak robienie kway) ;-)
    moze jak bede stal w kolejce to skorzystam z kawy i wtedy sie wypowiem
    nt jej smaku ;-)

    Jak na razie interesuje mnie czy na grojeckiej sa krotsze kolejki niz
    na stacji metro "centrum" na poczatku miesiaca w godzinach
    popoludniowych...

    pozdrawiam,
    Cyb