  • Data: 2003-01-22 13:21:10
    Temat: Re: Lukas - wznowienie karty VE
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi sie, ze jest do bardzo duzy minus.

    Jezlei piersze wydanie jest "0 zl" to wznowienie tez powinno byc "0zł".
    W lukacie jest duzo takich pułapek.
    Zobacz ile kosztuje zastrzeżenie karty VE. Podobno trzeba placis jakąs kare co
    miesiąc az do konca ważnosci karty. Jest to niespotykana praktyka.

    Piotr