eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!Re: Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-
    online.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-f
    or-mail
    From: "nonsens" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <8sdvPVuTDtQ+=NaFNcwnw086AnJU@4ax.com>
    Subject: Re: Lukas: zaplata przy pomocy VE -> brak autoryzacji -> srodki zablokowane!
    Lines: 60
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Message-ID: <MCQb9.122480$y71.3570149@news.chello.at>
    Date: Fri, 30 Aug 2002 20:31:40 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.38.184
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1030739500 62.179.38.184 (Fri, 30 Aug 2002 22:31:40 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Aug 2002 22:31:40 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:200730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    news:8sdvPVuTDtQ+=NaFNcwnw086AnJU@4ax.com...
    > wczoraj przeżyłem przygodę, niestety niezbyt miłą, której jeszcze
    > nigdy w życiu nie doświadczyłem. ok. 22-23 wieczorem postanowiłem
    > wybrać się z moją lepszą połówką na zakupy do Tesco Zielona Góra.
    > przed wejściem na halę, odwiedziliśmy bankomat BZWBK, w którym
    > sprawdziliśmy aktualne saldo rachunku. wynosiło ono 118.29 PLN, co nas
    > jak najbardziej zadawalało, więc rozpoczęliśmy napełnianie koszyka,
    > lecz nie braliśmy gotówki z bankomatu, by potem przy kasie zapłacić
    > kartą.
    >
    > po ok. 20-30 minutach, przy kasie moja połówka wyciąga swoją kartę
    > (mam konto wspólne), by zapłacić za nasze zakupy. zamknęły się one w
    > kwocie 62.53 PLN. kasjerka bierze kartę, przesuwa przez terminal i
    > czekamy... rezultat: "odmowa", czyli brak autoryzacji. no cóż, zdarza
    > się, więc wyciągam swoją kartę i wręczam kasjerce. efekt - ten sam.
    > ponowna próba - i znowu odmowa! we mnie zaczęło wrzeć "jak to
    > możliwe?!", skoro pół godziny wcześniej w bankomacie saldo na karcie
    > było znacznie większe niż wartość zakupów?! wziąłem więc kartę,
    > poszedłem do bankomatu, sprawdzam saldo, a tam... 55.76 PLN, czyli
    > poprzednie saldo zostało zmniejszone *dokładnie* o kwotę zakupów
    > wykonanych w sklepie!!!
    >
    > tak więc mimo odmowy transakcji, zablokowano nam środki na koncie!
    > oczywiście SLIP'y i paragon zachowałem. zarówno na infolinii jak i
    > osobiście w banku poinformowano mnie, że przed złożeniem reklamacji
    > należy wstrzymać się do czasu rozliczenia tej kwoty przez Visę. może
    > się bowiem zdarzyć, że jednak konto nie zostanie obciążone, a rzeczone
    > 62.53 PLN zostaną nam zwrócone. w przeciwnym przypadku należy złożyć
    > reklamację. tak więc póki co czekamy...
    >
    > ogólnie jednak to dość poważny zgrzyt, jeśli chodzi o moje
    > doświadczenia z Lukasem (i to na start - konto mam tam od niecałego
    > miesiąca). :( być może to wina centrum rozliczeniowego, może jakiś
    > błąd na łączach, czy cokolwiek, jednak nerwów przy kasie i raczej
    > niezbyt przyjaznych spojrzeń ludzi stojących w dość dużej już kolejce
    > bank mi już raczej nie zwróci. :/
    >
    > co szanowni grupowicze na to? czy takie rzeczy po prostu "zdarzają
    > się" od czasu do czasu, niezależnie od banku i nie należy bić piany,
    > czy też przyczyna mogła tkwić gdzie indziej? jakie Wy macie
    > doświadczenia? dzięki z góry za podpowiedzi...
    >
    > --
    >

    czasem sa awarie posow (czyli maszynek do czytania kart), a niekiedy
    zdarzaja sie tez problemy z lacznoscia... jezeli nie dokonales transakcji to
    nie masz o co sie martwic. wszystko da sie odkrecic (jezeli twoj rachunek
    zostanie obciazony ta kwota), gdyz wszystkie transakcje maja swoje numery i
    twoj bank jest w stanie sprawdzic czy transakcja o podanym numerze doszla do
    skutku, czy nie... prawdopodobnie pieniadze nie zostana nawet zdjete z
    twojego rachunku i wtedy masz problem rozwiazany. nie mozna tu tez mowic o
    bledzie czlowieka. miales poprostu pecha... proponuje nie robic poki co
    afery, a jak problem bedzie sie powtarzac (lub jak pieniadze zostana zdjete
    z rachunku), to dopiero wtedy to stanowczo reklamowac.
    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1