eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - zmiana na - Crédit AgricoleRe: Lukas - zmiana na - Crédit Agricole
  • Data: 2011-08-19 17:53:48
    Temat: Re: Lukas - zmiana na - Crédit Agricole
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    news:fb0a5f9e-2618-4553-9568-7d1ce634c641@19g2000vbv
    .googlegroups.com...
    > Ej.. przecież tego się nawet wymówić normalnie nie da. Na pewno nie
    > będę chciał zostać klientem firmy o nazwie kłopotliwej do wymówienia.

    z maili na ten temat:


    uprzejmie informujemy, iż LUKAS Bank należy do Crédit Agricole od 10 lat.
    Informacja taka była dostępna od dekady na naszej stronie internetowej i w
    różnych materiałach o banku, na przykład w raportach rocznych. Od blisko 2
    lat bank prezentował w materiałach marketingowych dwa logotypy - LUKAS Banku
    i Crédit Agricole.
    Jednocześnie dodajemy, że dotychczasowe umowy będą obowiązujące. Zmiana
    nazwy banku nie wiąże się z koniecznością podjęcia jakichkolwiek działań
    przez Klientów. Swoją moc zachowują wszystkie dotychczas zawarte z bankiem
    umowy. Nie ma potrzeby ich aneksowania. Podobnie - nie zmienią się numery
    rachunków bieżących, kart kredytowych ani dane identyfikacyjne pozostałych
    produktów. Wszystkie usługi zlecone bankowi do tej pory, np. zlecenia stałe,
    będą przez bank realizowane jak dotychczas.




    dziękujemy za przesłane uwagi. Jednocześnie dodajemy, że Crédit Agricole to
    jedna z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa działa w
    70 krajach świata, obsługuje 54 miliony klientów, ma 11.500 placówek i
    zatrudnia 160.000 pracowników. Zysk netto Grupy za 1 kwartał tego roku
    wyniósł 1,5 miliarda euro.





    uprzejmie informujemy, iż od dłuższego czasu informujemy Klientów o tym, że
    jesteśmy częścią międzynarodowej grupy finansowej Crédit Agricole,
    największego banku detalicznego w Europie.
    Oczywiście przygotowujemy wraz z wejściem nowej marki ciekawe propozycje
    produktowe. Ale to, na co chcielibyśmy zwrócić największą uwagę, to przede
    wszystkim zmiana podejścia do obsługi Klienta. Chcemy być synonimem
    wiarygodności, dostępności, profesjonalizmu i przyjazności. Klienci
    otrzymają lepszą, zindywidualizowaną obsługę, którą ułatwia nowy model
    placówki. Będą mieli dostęp do nowych innowacyjnych, ale prostych i
    zrozumiałych produktów, które będą odpowiadać na konkretne potrzeby.


    Pozdrawiam,
    Katarzyna Iwanina
    LUKAS Bank




    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1