eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] zrywanie lokatRe: [Lukas] zrywanie lokat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.nask.pl!enews.sgi.com!feed.news.nacamar.de!newsrouter.chell
    o.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    Reply-To: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@4...com>
    <asi9tj$sd6$1@topaz.icpnet.pl> <wl5H9.268561$up.2636173@news.chello.at>
    <asint8$5tl$1@topaz.icpnet.pl> <asiof8$68d$1@topaz.icpnet.pl>
    <756H9.269185$up.2651111@news.chello.at> <asir35$8ab$1@topaz.icpnet.pl>
    Subject: Re: [Lukas] zrywanie lokat
    Lines: 38
    Organization: home
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <WA6H9.269732$up.2660595@news.chello.at>
    Date: Tue, 03 Dec 2002 18:19:34 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.42.189
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1038939574 62.179.42.189 (Tue, 03 Dec 2002 19:19:34 MET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 03 Dec 2002 19:19:34 MET
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215979
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asir35$8ab$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:756H9.269185$up.2651111@news.chello.at, Joker wrote:
    > > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > > news:asiof8$68d$1@topaz.icpnet.pl...
    > > > In news:asint8$5tl$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > > >
    > > > > TLS 1.0? Wlasnie wlaczylem, zobaczymy, czy pomoze; dotychczas nie
    > > > > byl potrzebny.
    > > >
    > > > Nic sie nie zmienilo na lepsze - dalej te same objawy przy edycjach
    > > > zlecen i podobnych modyfikujacych czynnosciach.
    > >
    > > Zgadza się. Prawdopodobnie wprowadzone zmiany w oprogramowaniu
    > > serwera Lukas e-Bank mają jakieś błędy, i my (klienci) będziemy teraz
    > > testować i zgłaszać swoje uwagi, w celu ich usunięcia - ponosząc przy
    > > tym koszty połączeń, stracony czas i nerwy. To jest metoda wprowadzona
    > > dawno temu przez Microsoft, i jak widzę - trafiła na podatny grunt ...
    > > Zapomniałem wcześniej dodać, że NIE używam serwera proxy.
    >
    > Ja probowalem na rozne sposoby i nic nie pomaga :(
    > Predzej czy pozniej cos sie wywala. Czasem pomaga klikniecie na inna opcje
    z
    > Menu po lewej stronie.
    >
    > Nie podoba mi sie to, bo traktowalem Lukasa jako podstawowe konto
    > rozliczeniowe, wiec takie błędy są dla mnie mocno uciążliwe.

    Objawy mamy na 100 % identyczne!
    Podobnie jak Ty, mam w Lukas e-Bank swój "strategiczny" rachunek
    i jeżeli nic nie zrobią do końca tygodnia - będą mieli 2 filiżanki do kawy
    więcej ;-]] , bo ja po prostu zmienię bank. W nocy zadzwonię na info
    (teraz nie ma szans) i może czegoś się jeszcze dowiem.
    Pozdrawiam, Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1