eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznychRe: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Date: Mon, 16 Sep 2002 07:04:18 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-237.icpnet.pl

    On Mon, 16 Sep 2002 01:28:42 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >Niekoniecznie w Lukasie.
    >We wrzesniu 2001 r. byla promocja: przy zakladaniu e-konta dostawalo sie
    >notatnik warty 80 zl (cena sklepowa). I teraz tak:
    >- brak oplat za prowadzenie konta
    >- koniecznosc posiadania konta przez okres 6 msc.
    >- brak obowiazkowych wplat
    >Zakladajac, iz klient X trzymal sie powyzszych 3. punktow, wyjasnij mi, na
    >czym tutaj zarobil Lukas?

    A co tu dziwnego? Koszt pozyskania nowego klienta. Czesc zalozyla
    pewnie tylko dla tego notatnika. Czesc przyciagnal prezent ale z kont
    korzystaja i bank na nich zarabia.
    To i tak wyszlo taniej niz Inteligo co dawalo 100 zl za klienta (nie
    sadze zeby Lukas wiecej niz 40zl wydal na ten gadzet).
    Mnie np do ponownego odwiedzenia Lukasa sklonil wlasnie ten prezencik,
    a teraz z konta korzystam - od czasu do czasu jakies lokatki zakladam
    (skrome bo skromne, ale zawsze :-)), a tego casio to nawet nie
    pamietam gdzie schowalem :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl