  • Data: 2009-05-17 10:30:57
    Temat: Re: Lwow gospodarzem Euro w 2012? Jeszcze zobaczymy.
    Od: AldikWr <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 16:25, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > do Michela Platini jak nizej.  Kiedy  na kompie sekretarki znajdzie sie
    > pare tuzinow takich email
    > to ktos zwroci uwage Szefa.na sprawe.
    >
    > fatso
    >
    > to: the President ,UEFA
    > Geneve
    >
    > via email: i...@u...com
    >
    > Sir, I wish to report with great disquiet the incident which took
    > place in the formerly polish city of Lwow/Lviv.
    > Please view the following report in the chief polish daily
    > yesterday, Gazeta Wyborcza(the Election Gazette):
    >
    > wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6607116,_Smi
    erc_Lachom____profanacja_pomnika_lwowskich_profesoro
    w.html
    > <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6607
    116,_Smierc_Lachom...>

    -----
    > We are all in the gutter but some of us can see the stars.
    > Oscar Wilde

    W Polsce widziałem tysiące swastyk na murach i antysemickich napisów.
    Także nie tylko Ukrainie powinni odebrać te mistrzostwa. Prawdę mówiąc
    to w Polacy są bardziej nietolerancyjni i wrodzy wobec 'wszystkich
    innych' niż Ukraińcy. Także odpuść sobie.