  • Data: 2010-06-05 18:57:29
    Temat: Re: Lze-elity czyli cfaniaczki z Aliora.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Juz dawno zaden bank nie wkurzyl mnie do tego stopnia zeby sie tak zle
    > o nim wypowiadac, ale Alior przekroczyl granice mojej tolerancji. Otoz
    > jak pisalem tu juz kilkukrotnie w ciagu 7m-cznej wspolpracy z nimi
    > zstalem zmuszony do 2-krotnego zlozenia reklamacji. Wlasnie przyszla
    > odpowiedz na piewsza z nich, po ponad 3m-cach od jej zlozenia.

    E tam. Ja czekam już 453 dni aż rozpatrzą moją. :-)

    > Co do odsetek to przesadzili, napisali, ze slusznie naliczyli
    > odsetki, bo splaty dokonalem 29 a nie 28. Problem w tym, ze dokonalem
    > splaty w terminie, a cwaniacki Alior zaksiegowal nastepnego dnia.

    Śmiem twierdzić, że bank ma rację. NIE dokonałeś spłaty w terminie.
    Terminem spełnienia świadczenia jest data zaksięgowania środków na
    koncie docelowym. Twoim obowiązkiem jest wykonanie przelewu z takim
    wyprzedzeniem, by mógł być on zaksięgowany w terminie.

    > Na swojej stronie nawet pisza, ze trzecia sesje ksieguja nastepnago
    > dnia,

    No to tym bardziej nie masz racji.

    Zresztą "oficjalnie" przelewy eliksir mają 2 dni robocze (a może nawet
    trzy? nie jestem pewien...) na dotarcie do beneficjenta. Zatem przelew
    wykonany w jednym banku 28-go, wcale nie musi być zaksięgowany w drugim
    28, ani nawet nie musi być 29.

    --
    MiCHA