-
Data: 2009-09-22 20:12:39
Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-09-22 15:23, mk wrote:
> On 21 Wrz, 09:28, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
>
>> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli
-karta-od-Open-Fi...
>
> Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
> się 2 strona wniosku :(
> Pzdr
A to trzeba wniosek ? ;-)
U mnie jak facet zadzwonił w piątek z propozycją, a nie chciałem
decydować bez zastanowienia, bo limit był za wysoki jak na moje
przyzwyczajenia, to umówiłem się na poniedziałek i dwa razy dzwonił,
żebym tylko zaakceptował.
W następny poniedziałek rano przyszedł pin a po południu kurier
zadzwonił. W międzyczasie (zanim dojechał) zorientowałem się, że w
umowie jest paragraf z wymaganiem podpisu współmałżonka - co zaraz
oprotestowałem telefonicznie, pamiętając co pisali "uczeni w piśmie"
na grupie... Co prawda dowiedziałem się, że to wewnętrzna procedura,
że dla limitu powyżej 10kpln trzeba taki podpis, ale żony nie było,
więc kurierowi wykreśliłem ten paragraf.
We wtorek ten sam gość zatelefonował, żeby aktywować kartę i na
dictum o wykreśleniu (bo umowy jeszcze nie miał) sprawdzał cosik a
potem objaśnił, że ode mnie - ze względu na kwotę lokat - nie
wymagają :-))), i że umowa z wykreślonym paragrafem jest ok. Nie
aktywował, bo nie pamiętałem, że wziąłem od kuriera blister z kartą
:-), ale następnego dnia rano znalazłem kartę, więc od środy mam
aktywną kartę. Zatem cała procedura nie trwała nawet 2 tygodni,
łącznie z opóźnieniami z mojej winy (bez nich byłby to tydzień).
I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble: ponieważ usiłowałem
zapłacić w sobotę na Neste nie pamiętając dokładnie pinu, w
poniedziałek z samego rana zadzwoniła pani z Noble (z numeru
identyfikującego się i podobno stałego) i wyjaśniła, że te dwie moje
nieudane próby zapłaty to naprawdę nie ich wina tylko błędnego pinu...
Daj na Boże obsługę na takim poziomie choćby w Citi, bo inne banki
nie mają na to szans przez najbliższe 10 lat...
witrak()
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.09 20:39 Valdi.Pavlack
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego