eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiM.Macieżyński testuje Keep It SimpleRe: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
  • Data: 2009-09-22 20:39:56
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witrak()" news:h9bb7n$oet$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble...

    Jak mnie pamięć nie myli to chyba na obsługę klienta w ich wykonaniu tj.
    Noble/OF na grupie nie było skarg. Co innego Getin - ten od ww. podmiotów
    może się baaaardzo wiele nauczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1