    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBANK - konto zak?&#65533;adane przez pe?&#65533;nomocnika ...
    Date: Tue, 19 Oct 2010 18:16:31 +0200

    W dniu 2010-10-18 19:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > He? W mBanku? Dziś nie pierwszy kwietnia, ale i tak nie
    > wierzę... :-)

    No ... Rachunek zaktywowałem via net i hula. Pojawił się tylko
    jeden problem. Popełniłem nijako gafę w wypełnianiu wniosku.
    Postanowiłem to zmienić (zakres danych osobowych). Via net tych
    danych się nie da zmienić. Więc tel na mLinię. Tu się zaczęły
    schody.

    Jako, że *właściciel* konta jest kobietą, a ja niestety głos mam
    dość męski, pan nie dał mi się "zidentyfikować" w imieniu
    mocodawcy. Zaczynam pytać jak mam zmienić te dane (tu zarysc
    scenariusza rozmowy).

    - potrzebuję zmienić te i te dane
    - może to zrobić tylko właściciel
    - ale właściciel umocował mnie min do tego
    - nie ważne, właściciel i już
    - jak ?
    - zapraszam do placówki
    - w promieniu 80 km od miejsca zamieszkania właściciela brak
    placówek
    - to telefonicznie
    - właściciel jest głuchoniemy
    - yyy ... to ja spytam kolegi

    ... cisza ...

    - właściciel może przyjść do placówki, albo via mlinia, albo
    listelem upełnomocnić pana ...
    - ale ja mam pełnomocnictwo !
    - yyy , ale nie nasze bankowe
    - a do czego służy wasze bankowe ?
    - no do podejmowania decyzji, wypłaty środków etc.
    - ale moje to przewiduje ??? właściciel ma upełnomocnić mnie do
    upełnomocnienia ?
    - tak
    - to ja pójdę do placówki i w imieniu mocodawcy wystawię sobie
    pełnomocnictwo
    - tak pan nie może zrobić, bo pełnomocnictwo nasze mbankowe
    wymaga wzoru podpisu właściciela
    - ale na umowie nie macie wzoru podpisu właściciela bo rachunek
    założyłem ja - *pełnomocnik* ...

    Finalnie pan doszedł do wniosku, że najrozsądniej (sic!!!) żebym
    jako pełnomocnik posługując się moim pełnomocnictwem zamknął to
    nowo otwarte konto, i założył nowe tak samo, podając prawidłowe
    dane we wniosku ...

    Ogólnie problem już pokonałem, ale 30 minutowe kruszenie betonu
    na mlini trochę mnie wnerwiło. Doszło do tego, że pan mliniowiec
    czytał mi z uporem maniaka procedurę za procedurą łącznie z
    tekstami "należy powiedzieć klientowi, że..." ;)

    No ale finalnie: konto założone, działa funkcjonuje, czytać
    spełnia swoją rolę ...

    6008