  • Data: 2010-05-06 07:05:09
    Temat: Re: MBANk - likwidacja karty
    Od: "kwiattek16" <kwiattek16@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem Państwa klientem od ok.5 lat. Do tej pory byłam zadowolona z usług
    świadczonych przez mBank. Jednakże ostatni przebieg wydarzeń i moje większe niż
    dotychczas oczekiwania wobec banku, spotkały się z ignorancją i niezrozumieniem, co
    zburzyło całkowicie moje zaufanie do świadczonych przez Państwa usług.

    Dnia 09.04.2010 złożyłam wypowiedzenie umowy o korzystanie
    z karty kredytowej mBanku i wypowiedzenie umowy odnawialnego kredytu konsumpcyjnego
    dla posiadacza eKonta. Podjęłam taką decyzję ponieważ ubiegam się o kredyt i
    obciążenia te obniżają moją zdolność kredytową. Uznałam to za istotną informację dla
    osoby, która przyjmowała ode mnie wniosek, ponieważ bardzo zależy mi na czasie.
    Podpisałam już umowę przedwstępną kupna lokalu, której termin upływa 1 czerwca.

    Wnioski przyjęła ode mnie pani Edyta X. Wypowiedzenie umowy odnawialnego kredytu
    konsumpcyjnego dla posiadacza eKonta zostało rozpatrzone w ciągu 3 dni. Natomiast
    wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej zostało zarejestrowane dopiero
    dnia 14.04.2010. Jest co najmniej dziwne, zważywszy na informację od pani Edyty
    Kartasińskiej, iż oba wnioski zostały wysłane tego samego dnia.

    Poczym ok. 20.04.2010 dzwoniąc po raz kolejny na mLinie, aby zamówić zaświadczenie
    które będzie potwierdzało zamknięcie kredytu odnawialnego i karty, dowiedziałam się
    iż wniosek dotyczący karty kredytowej został odrzucony. Jako powód konsultant podał
    niezgodność podpisu. Ponadto nie mogłam u niego uzyskać szczegółowych informacji, na
    czym polegała różnica. Rozumiem, że osoba ta nie miała wglądu do dokumentacji, ale
    utrudniała mi kontakt ze swoim kierownikiem, wydłużając czas oczekiwania na rozmowę.
    Byłam zmuszona zakończyć połączenie, ze względu na brak środków na koncie telefonu.
    Czy w takiej sytuacji, cały czas uwzględniając moją sytuację związaną z kredytem,
    którą wielokrotnie podkreślałam, nie należało mnie poinformować wcześniej, a nie
    poprzez wysyłanie pisma pocztą, nie mając pewności, że ono w ogóle do mnie trafi.
    Jest to droga korespondencji, która maksymalnie wydłuża czas. Co ponownie nie działa
    na moją korzyść.

    Zastanawiające jest iż w przypadku kredytu odnawialnego, nie było żadnych problemów z
    podpisem, a w przypadku drugiego wniosku został on podważony. Należałoby ustalić po
    czyjej stronie leży popełnienie oczywistej pomyłki. Czy mój podpis powinna
    zweryfikować z podpisem w dowodzie osobistym osoba, która zakładała mi kartę
    kredytową, czy osoba przyjmująca wniosek wypowiedzenia karty. Czy niezgodność podpisu
    jaką mi Państwo zarzucili została, stwierdzona przez grafologa, czy przez pracownika
    banku, który na podstawie &#8222;rzutu oka&#8221; stwierdza rzeczoną zgodność lub
    niezgodność?

    Państwa działania, które w żaden sposób nie są korzystne dla mnie jako klienta,
    utrudniają mi podjęcie kredytu mimo wszelkich starań i narażają mnie na dodatkowe
    koszty, ponieważ nie mogę skorzystać z najbardziej atrakcyjnej dla mnie oferty.

    Proszę o ponowne i natychmiastowe rozpatrzenie kolejnego wniosku o rezygnacji z karty
    kredytowej, który złożyłam 20.04.2010. Oraz przesłanie mi niezwłocznie zaświadczenia
    o zamknięciu karty.
    W przeciwnym wypadku postaram się o wyciągniecie konsekwencji wobec takiego
    postępowania z klientem z art. 471 Kodeksu Cywilnego.

    Jeśli mój problem w ciągu 3 dni nie spotka się z żadnym odzewem z Państwa strony,
    który pozwoliłby mi na konkretne działania związane
    z kredytem i rozwiązał całą sytuację w dogodny dla mnie sposób, sprawa zostanie
    skierowana do Komisji Nadzoru Bankowego oraz UOKiK.

    -------------
    cd.
    - złożyłam ponowne wypowiedzenie;
    - po kilku dniach udało mi się na mLinii złożyć dyspozycję zamówienia zaświadczenia o
    zamknięciu karty - co do tej pory nie było możliwe zanim karta faktycznie nie była
    zamknięta- zamówiłam również dyspozycję rozmowy z osobą odpowiedzialną za zamykanie
    tej karty;
    - na początku tygodnia dostałam kolejną informację LISTEM, ODRZUCENIE WNIOSKU ZE
    WZGLĘDU NA NIEZGODNOŚĆ PODPISU;
    - na mLinii oczywiście nic się nie dowiedziałam, dyspozycja rozmowy z osobą która
    jest odpowiedzialna za zamknięcie mojej karty do dziś nie została zrealizowana, osoba
    na infolinii nie była również w stanie połączyć mnie z nikim kompetentnym;
    - nadal nie mogę wziąć kredytu, został mi jeszcze niecały miesiąc do ostatecznego
    terminu!!!!
    - nie wiem co dalej robić ?????
    - mBank szuka rozgłosu i zapewniam, że BEZPŁATNIE zajmę się ANTYpromocją produktu
    jakim jest karta kredytowa.