eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBank ma drogie drukarki w oddziałach :D › Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Date: Fri, 05 Aug 2016 23:14:46 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <no27ds$9lk$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <no2ti5$kn$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <no2v4t$2ed$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1470431686 11641 195.187.100.13 (5 Aug 2016 21:14:46 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Aug 2016 21:14:46 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:oqlMhiOKpMOEVBBrObv020sZIcM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625598
    [ ukryj nagłówki ]

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> writes:

    >> Wygląda na "sugestię", by jednak skorzystać z wysyłki pocztą.
    >> Kwestia tego, co się stanie, gdy zaświadczenie jednak nie dojdzie.
    >
    > Przypuszczalnie jest to dokładnie w tym celu wyliczone żeby się
    > "zgubiło" choć raz bo nie sposób wyjaśnić braku opcji listu
    > rejestrowanego. No i czy to drugie zaświadczenie też będzie kosztować
    > 40zł? Zgaduje że niekoniecznie, ale jakoś tak niepewnie...

    No bez przesady, usługa niewykonana, to za co opłata.

    >> Po jakimś czasie dostarczą jednak poleconym?
    >
    > Obawiam sie że pewne dostarczenie jest odległe od interesu banku. W
    > końcu cham się uparł i mu daj a wpłat już nie bedzie i zarobku też.

    Przeciwnie, myślę że skuteczne dostarczenie jest jednak w interesie
    banku. Bo tak naprawdę, to oni nie powinni pobierać opłaty w momencie
    "wysłania" listu - bo to nie jest jeszcze wykonanie usług. Powinni
    pobierać ją wtedy, gdy usługa zostanie wykonana naprawdę. Powiedzmy że
    jeśli list zostanie dostarczony, to te np. dwa dni nie robią różnicy.
    Ale jeśli nie zostanie dostarczony, np. nigdy, to powinni tę opłatę
    zwyczajnie zwrócić - a to nie jest coś, co bank chętnie czyni.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1