  • Data: 2016-08-10 10:01:46
    Temat: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-10 o 09:13, Kamil Jońca pisze:

    > I dasz sobie głowę uciąć że "powtórnie wygenerowany" będzie DOKŁADNIE
    > tym samym co dostał klient?

    Oczywiście, że nie dam :)
    Prawdę mówiąc chyba wystarczy, żeby dane się zgadzały, wygląd nie musi
    być identyczny. Poza tym nie wiem czy bankowi na tym zależy, żeby mieć
    kopię kwitu klienta. Po co? To raczej klientowi by na tym zależało*.
    No ale może są jakieś bankowe przepisy, które tego wymagają.

    * i to przy założeniu, że kopia będzie przez niego podpisana. W
    Eurobanku każdy dokument drukują podwójnie, stempluja, podpisują, i dają
    do podpisu klientowi. Ale to może wynikać z kwestii (nie)zaufania do
    oddziałów partnerskich/franczyzowych.