  • Data: 2003-04-10 13:02:56
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Telefony do klientów pracownicy mBanku wykonują w godzinach od 8:00 do
    22:00.

    Do 16.00 - wiem bo miałem podobną sytuację. Pani chciała coś ode mnie i
    zadzwoniła do pracy ale nie miałem czasu akurat więc poprosiłem zeby
    zadzwoniła do domu koło 17.00. Odpowiedziała że to niemożliwe ze względu
    właśnie na godziny pracy (może zadzwonić do domu ale przed 16.00 - na tyle
    była elastyczna). Umówiliśmy się na dzień następny i załatwiliśmy sprawę.
    Ogólnie b. miła kobieta. :)
    --
    Grzesiek S.