  • Data: 2012-10-28 20:00:16
    Temat: Re: MCC u płaza
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Transakcja jest na 100% bezgotówkowa.
    Oby :) Bo szczegóły karty w ING nie pokazują jej jako bezgotówkowej... spróbuję jutro
    coś ustalić na halośląski... w weekend bank ma fajrant ;)

    > Jednak MCC jest inny niż w przypadku zwykłych płatności za zakupy.
    > Była o tym mowa na tej grupie. Przeszukaj archiwum.

    Znalazłem tylko informację, że '(...)zapłata rachunku to kod 4900 "Narzędzia
    elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (...)' co mi wygląda na jakiś problem
    konkretnego POSa i szukam potwierdzenia w osobnym wątku ;)