eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)Re: "MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)
    Date: Tue, 14 Apr 2009 22:38:32 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <gs2san$sre$1@news.onet.pl>
    References: <gs1lo4$s5d$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907na-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239741591 29550 213.158.199.67 (14 Apr 2009 20:39:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Apr 2009 20:39:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gs1lo4$s5d$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483624
    [ ukryj nagłówki ]

    maciej j. pisze:
    > ciekawe co by bylo jakbym chcial tych lokat zalozyc 100 sztuk....:D

    Mi np. Multibank nie potrafi zamknąć karty. Najpierw okazało się, że
    zamiast ja zamknąć to ją zastrzegli, w dodatku zagubili moją dyspozycję
    i składałem ją ponownie (żeby przyśpieszyć sprawę). Wtedy (po 6
    miesiącach od złożenia pierwotnej dyspozycji!) naliczono mi jakąś opłatę
    (na rachunku karty) w postaci "zaświadczenia o potwierdzeniu
    zastrzeżenia karty". Nie muszę dodawać, że takiego zaświadczenia w ogóle
    nie zamawiałem, w dodatku nawet nie wydałem dyspozycji zastrzeżenia owej
    karty. Oczywiście złożyłem reklamację (czas rozpatrzenia 30 dni, do
    dzisiaj minęły prawie 2 tyg i cisza) i dowiedziałem się, że definitywne
    zamknięcie limitu (i aktualizacja w BIK) nastąpi za... 3 miesiące...
    chyba, że bank zwróci mi opłatę zaświadczenia na rachunek karty. Pani z
    obsługi telefonicznej oczywiście zapisała aby tego nie robiono ale
    oczywiście zastrzegła, że nie może tego zagwarantować. Jeśli pieniądze
    wrócą na rachunek karty to karta się nie zamknie, a ja o tym nie będę
    wiedział, bo karty od pół roku fizycznie nie posiadam, a rachunku w
    internecie już nie widzę :) Tak więc muszę w kwietniu ciągle
    telefonicznie pilnować tego czy zrealizowano moją dyspozycję... z
    października.

    A to wszytko w ramach "prestiżowej" taryfy Aquarius i "indywidualnego
    doradcy", którego już 3 raz zmieniałem, bo każdy kolejny legitymuje się
    coraz większą niekompetencją i ignorancją (co początkowo wydawało się
    niemożliwe).


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1