    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: MOSSAD PRZEJMUJE POLSKIE STOCZNIE?
    Date: Sun, 17 May 2009 23:56:07 +0100

    andrew08 wrote:
    > nie wiem czemu to wszystkich dziwi , ze z takim zapalem Zydzi
    > upatrzyli sobie nasze panstwo za swoje odp jest banalna - to ich
    > pierwsza ``namacalna ojczyzna`` gdzie zanlezli swoj azyl i
    > schronienie w historii ,, wiec czuja sie jak u siebie w domu , potem
    > maja USA i Izrael ,
    > to po pierwsze
    >
    > po drugie , przykra prawda , ale kto ma troche w sobie dystansu i
    > spolecznego samokrycytyzmu musi chociaz w czesci sie ze mna zgodzic ze
    > Polacy jako masa to takie ``stado baranow`` do golenia , historia sie
    > klania , zawsze to mamy na wlasne zyczenie ,
> [...]
    253

    Dobrze prawisz .Nie trzeba tu nawet szukac judzenia Zydow ,wystarczy
    popatrzec po sobie:
    20 lat minelo i co zostalo ze zrywu Solidarnosci jakim zachwycal sie
    swiat? Polacy jak na Swinskich Ryjow
    przystalo, z zapalem obrzucaja sie nawzajem gownem.
    Ot, chocby ten Bolek: wiadomo ze to tw Bolek i tylko taki mogl wtedy
    wygrac. Dobry dzis dla geszeftu Polski
    w wielkim swiecie, nalezalo przymknac oko na jego grzeszki. Urabiac
    legende analfabecie, filmy krecic z lezka
    w oku. A wy, co? Zepsuliscie dobra marke, znak firmowy Polski znany
    wszystkim.

    fatso