    From: andrew08 <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: MOSSAD PRZEJMUJE POLSKIE STOCZNIE?
    Date: Sun, 17 May 2009 16:49:29 -0700 (PDT)

    On May 17, 6:56 pm, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    =253

    > Dobrze prawisz .Nie trzeba tu nawet szukac judzenia Zydow ,wystarczy
    > popatrzec po sobie:
    > 20 lat minelo i co zostalo ze zrywu Solidarnosci jakim zachwycal sie
    > swiat? Polacy jak na Swinskich Ryjow
    > przystalo, z zapalem obrzucaja sie nawzajem gownem.
    > Ot, chocby ten Bolek: wiadomo ze to tw Bolek i tylko taki mogl wtedy
    > wygrac. Dobry dzis dla geszeftu Polski
    > w wielkim swiecie, nalezalo przymknac oko na jego grzeszki. Urabiac
    > legende analfabecie, filmy krecic z lezka
    > w oku. A wy, co? Zepsuliscie dobra marke, znak firmowy Polski znany
> [...]

    Jestem przeciwko reklamowaniu takiej `tandety `` jak Walesa bo nie
    cierpie obludy , nawet zakladajc ze tw. nie byl , choc jego czyny
    swiadcza dla mnie o czym innym , to jest on tylko dla mnie przykladem
    do rozpiski przychologicznej ``polaczka`` (nie mylic z Polakiem )``
    gowna ktore sie wyzarlo ``.

    Za nim staly miliony ludzi , a ze pierwszy jape odezwal ....... potem
    jak tort dzielono on dzis zjada wisienke, postkomuchy obzeraja sie
    garsciami , i te miliony nawet do okruchow dostac sie nie moga . Byt
    ksztaltuje swiadomosc , on juz nie pamieta zadnej twarzy co tam z nim
    stala , jak ma katar to leczy go w USA , a znajomi z przeszlosci pol
    roku czekaj do specjalisty . I ty mi mowisz ze mam przymykac oko ,
    syf zaczyna sprzatac sie od siebie , ...
    Niestety dzis juz jest zapozno na wielkie sprzatanie , teraz beda
    baty potem bol i znowu od nowa , ah ta cyklicznosc

    pozdrawiam
    historyczne lekcje , czyzby znowu wszyscy przespali

    ``Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszlosci ten nie godzien
    szacuneku terazniejszosci , ani nie ma prawa do przyszlosci ``