eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMULTIBANK - odmowa :)Re: MULTIBANK - odmowa :)
  • Data: 2002-11-14 06:49:56
    Temat: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:ffh6tuor8tq4up9cphngpg6eii9fi3n86l@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:
    > On Wed, 13 Nov 2002 17:09:34 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> wrote:
    >
    > > Masz racje! :) Ja tez sie przylacze - Fortis dalej nie daje VC do
    > > ePakietu :(
    > >
    > PLONK ;-)))

    Sorki, że się podczepię pod ten wątek, ale właśnie myślałem o Tobie Wojtku,
    bo na Forum mBanku zabłąkał się klient Multi i nie może się dowiedzieć
    takiej sprawy, cytuję z
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=455
    69&t=45569 :

    "Rozmawiałem przez MultiCzat w sprawie przekształecenie konta "MultiKonto
    ja" na "... jestem". "Ekspert" udzielił informacji, że oczywiście jest to
    możliwe, ALE numer r-ku mi się zmieni oraz netkarta która zamówiłem w
    zeszłym tygodniu będzie nieważna (czyli, że będę musiał kupić nową - ponad
    20 zł stracone).

    Dzisiaj zadzwoniłem do mLini [=MultiLinii - R.] i poprosiłem o zmianę kont.
    I jakież było moje ździwiene, kiedy Pan poinformował mnie, że nr r-ku będę
    miał taki sam, a netkarta którą zamówiłem (a którą dzisiaj otrzymałem od
    listonosza) nie zmieni się !!
    "
    Sam jestem ciekaw, jak to jest? Chyba Multilinia ma rację, nie?
    Przekształcenie typu rachunku nie powinno się raczej wiązać ze zmianą numeru
    ani koniecznością wymiany kart?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1