-
Data: 2002-11-04 11:41:51
Temat: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Hmmmm - no to może pokusisz się o porównanie jakości obsługi Multibanku i
> Fortis Banku? :)
Hmm - nie wiem czy byloby ono miarodajne - jako posiadacz e-pakietu - w
placowkach Fortisbanku raczej pracownicy nie wiedza jak takich klientow
obslugiwac.
Korzystalem w Wawie z placowki na Senatorksiej, ale glownie swoje wizyty
skladam na Krolewskiej.
Potwierdzam, ze zdaza im sie usadzic mnie jako klienta i zapomniec :) A ja
skracajac sobie czas czy5tam gazete i czekam dosyc dlugo.
Obsluga kasowa - niestety czasami jest przydlugawa - jest tez troszke
denewujaca rzecz - przy kasie ostatnio zalatwilalem wzystkie rzeczy - czyli
nie tylko zakladanie konta walutowego, ale wszelkie PZ, anulowanie ich ;) i
taie przerozne rzeczy. Doradca sobie siedzi - jeszcze na podwyzszeniu, a ja
musze stac i stac. A zakladanie konta + kilku PZ jest dosc dluuuuugie :)
Kawy nie zaproponowano mi ani razu - obsluzyc sie za bardzo nie umiem.
Zakladalem konto swojej bylej ;), zakladalem sobie sam, widzialem jak
obsluguja klientow, widzialem jak obsluguja mnie - i jednak musze
stwierdzic, ze jestem zadowolony.
Moze bierze sie to z tego, ze tam gdzie jestem niezadowolony zamykam konto?
Z mojego oddzialu BZ WBK - tez jestem zadowolony, z KB rowniez.
Piszac dalej o Multio na Krolewsiej. Odnioslem wrazenie, ze obsluga jest
super kompetetna i tak dalej dla uslug podstawowych. Widzialem jak
listonosza facet bita godzine instruowal jak obnslugiwac kanal internetowy -
jak robic przelew i tak dalej i tak dalej. Facet przyszedl z kodami - i to
byla kolekjna jego wizyta. Ladne studentki proponowaly kawe )ale innym :(,
prosily klientow,m zeby sobie usiedli.
Jednak rozwiazania boksow - nie sa najszczesliwsze - po prostu osoby
niekoniecznie widza, ze ktos czeka (a jak sie schowa to juz zupelnie - a nie
bedzie latal i sprawdzal co 10 minut).
Problemy zaczynaja sie przy mniej standardowych produktach. O tak - nadal
jednak nie moge stwierdzic, ze obsluga nie spelnia swoich zadan - to ze nie
sa do konca wyszkoleni i klient wie wiecej od nich - nie jest do konca wina
placowki a polityki szkoleniowej centrali - wprowadzaja taka ilosc nowych
produktowa, a fluktuacja pewnie niezla jest.
Co do Fortisbanku - obsluga na najwyzszym poziomie - niestety niedostepna
dla mnie. Ja tylko pare razy sie spazylem na e-pakiecie. Czy to przy
zakladaniu subkonta walutowego, czy przy wyplacie walutuy, wymianie karty.
No ale to ze wzgledu na to, ze e-Pakiet nie jest do oddzailow - jednak z
tego co widzialem dla srebrnych i zlotych - poezja :)
To samo z infolinia - jak dla mnie jedna z lepszych (oprocz problemow
e-pakietowych ;)))
Pamietam twoj watek o oddziale na Krolewskiej - i jestem w stanie zrozumiec
zarowno ciebie jak i tego pracownika.
Jednak suma sumarum - wina banku - jesli wprowadza w tak zawrotnym tempie
nowe uslugi i produkty - moglby zadbac o odpowiedn poziom szkolenia i
przygotoweania materialow. Co jednak nie neguje faktu, ze obsluga na
Krolewskiej (na Senatorskiej tez ;) jest (dla mnie) ok i jestem b.
zadowolony. I sadzac po (jednak dosc czestych) wizytach - grono takich osob
moze byc dosc szerokie.
P.S. Oczywiscie wolabym miec zloty pakiet w Fortisie hehehehe (Akwarium to
jednak takie pol rozwiazanie - dla biednych VIPow, ktorych nie stac na duze
BRE czy nie chca isc do innego banku)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.02 11:49 s...@o...pl
- 04.11.02 12:29 s...@p...onet.pl
- 04.11.02 14:20 k...@o...pl
- 04.11.02 14:41 Robert
- 04.11.02 15:03 s...@o...pl
- 04.11.02 16:11 Konrad Krupinski
- 04.11.02 16:18 Konrad Krupinski
- 04.11.02 18:26 s...@p...onet.pl
- 04.11.02 22:36 janko
- 05.11.02 10:19 s...@o...pl
- 05.11.02 12:09 jaszczur
- 05.11.02 14:09 Witek
- 05.11.02 14:20 s...@o...pl
- 05.11.02 14:36 Witek
- 05.11.02 21:58 Michał 'Amra' Macierzyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka