eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!uw.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - reakcja oddziału na Królewskiej :)
    Date: 4 Nov 2002 19:26:50 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 10
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1036434411 24821 192.168.240.245 (4 Nov 2002 18:26:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Nov 2002 18:26:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.99.224.248, 213.180.130.13
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:211266
    [ ukryj nagłówki ]

    Co jak co , ale ten pracownik ma chyba blade pojęcie o relacjach z klientami.
    Parenaście lat temu to może takie slogany były na miejscu.
    Co takiego Niezadowolonego klienta interesuje, że sa jeszcze inni zadowoleni?
    On raczej powinien zbadać sprawę i postarać sie, aby niezadowolony klient
    zmienił zdanie! Itp....

    Cześć

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1