  • Data: 2011-02-21 06:20:46
    Temat: Re: MVP0813 dziwne...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:2679.000008d9.4d5ff466@newsgate.onet.pl...

    > Bycie na tym forum i ...kupowanie obligacji zakrawa na śmiech.

    Krówka Twój Ekoexport leci na pysk, a obligacje w moim portfelu jak
    dotychczas dały ok. 8-10% przy ryzyku niewiele większym od lokat.
    Odróżnij obligacje o stałym oprocentowaniu, których kursy lecą co
    posiedzenie RPP od obligów o zmiennym.

    Tylu mądrych, ale jak na razie nikt nie odpowiedział na pytanie. Mam
    wrażenie, że nikt z wypowiadających się nie dostrzegł że nie chodzi o
    obligacje SP.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/