eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMaestro Pay Pass BZWBK - pytanie o sprawdzanie salda przez serwis SMSRe: Maestro Pay Pass BZWBK - pytanie o sprawdzanie salda przez serwis SMS
  • Data: 2007-12-15 18:48:17
    Temat: Re: Maestro Pay Pass BZWBK - pytanie o sprawdzanie salda przez serwis SMS
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michal Raczko" <U...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:47640dc5$1@news.home.net.pl...
    > Slavekk wrote:
    >> stawiasz sprawę na głowie.
    >> Klienci mają nauczyć sprzedawców ?
    >> To bank powinien zaoferować im tanie terminale, a o tym na razie
    >> cisza.
    >
    > Oczywiscie, ze bank powinien zaoferowac tanie terminale.

    ciepło, ciepło...

    > Z drugiej strony jednak, to przeciez truizm, ze to sprzedawcy maja
    > dostosowac sie do swoich klientow

    guzik prawda.

    sprzedawcy oferują sowje towary/usługi a klienci wybierają co im
    pasuje...
    żadnej edukacji, namawiania itp...

    > Jesli klient chce platnosci bezstykowych, to sprzedawca powinien sie
    > dostosowac, prawda?

    Nieprawda.
    Klient nie chce płatności.
    Powiem wiecej - klient chce nie płacić ;-)
    KLIENT CHCE TOWARU, płatność to tylko przykry obowiązek

    > Bo klient - chcac korzystac z platnosci bezstykowych i majac do
    > dyspozycji dwa sklepy, jeden posiadajacy odpowiedni terminal a drugi
    > nie posiadajacy terminala - wybierze ten z terminalem :)

    Klient wybierze ten który ma właściwą gazetę/bilety i jest czynny
    wtedy kiedy klient się tam znajduje.
    Mówimy o płatnosciach drobnych. Każdy ma parę groszy przy sobie i nikt
    nie wybiera kiosku z powodu płatności kartą.
    Nooo, chyba że masturbanci technologiczni...;-)

    Sławek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1