  • Data: 2008-02-07 17:39:15
    Temat: Re: Maestro PayPass - nie udalo mi sie zaplacic :-(
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rsa127 pisze:

    > Niestety problem z obsługą (a przede wszystkim przeszkoleniem) jest bardzo
    > powszechny. Na terminalu, który widziałem obsługa powinna nacisnąć klawisz
    > F3. Wtedy pojawia się lista opcji. Obsługa wciska F2 przy opcji "sprzedaż".
    > Ta opcja jednak dotyczy standardowej transakcji. Koeniczne jest wciśniecie
    > F3 przy opcji "Sprzedaż RFID". Wtedy już idzie z płatka. Obsługa wpisuje
    > kwotę i można przytknąć kartę.

    Ha, dzisiaj wykonałem kolejną próbę płatności przez "machanie", tym
    razem udaną :-)) dzięki w/w instrukcji.
    Dla tych, którzy chcą edukować personel: Trzeba najpierw wcisnąć na
    terminalu F2 - Sprzedaż, a potem, w następnym podmenu: F3 - Sprzedaż
    RFID i sprzedawca wbija kwotę i zielony guzik. Wtedy przykładamy kartę i
    już.

    BTW, płaciłem już tą kartą wcześniej 2x (za każdym razem chipem, w
    terminalach BZWBK) a i tak pierwsza transakcja zbliżeniowa na ok 9 zł
    była z autoryzacją...

    Pozdrawiam,
    Jurek.