    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Date: Wed, 23 Jan 2008 13:25:44 +0100

    *piotr'ek* pisze:
    > Ale to było 11 lat temu, kiedy internet był kojarzony z internatem.

    Kiedy ostatni raz logowałeś się do Pekao24?

    Daleko mi do wychwalania tego banku, bo konto mam tylko jako
    "dodatkowe". Pekao24 tuż po wdrożeniu było rzeczywiście dość ubogie,
    jednak cały czas zyskiwało nową funkcjonalność. Rzeczywiście, po zakupie
    BPH przez UniCredito prace jakby przyspieszyły, nie znaczy to jednak, że
    wcześniej nie były prowadzone. I jestem przekonany, że dodatkowa
    funkcjonalność Pekao24 jest budowana "od zera", a nie "kopiowana" z
    systemu BPH, bo to różne systemy.

    W tym momencie system Pekao24 jest bardzo rozbudowany. Dziś wprowadzili
    kolejne nowości, między innymi przelewy z kart kredytowych. Tego w BPH
    nie było.

    --
    Marek