eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z InteligoRe: Mail z Inteligo
  • Data: 2002-02-01 12:56:11
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: t...@p...com (Toudi) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zastanawiam sie gdzie jest nasza rada tj. Rada Klientow ?
    Wyslalem do nich maila :

    Gdzie jestes Rado Klientow ?
    Widzisz zmiany i nie "grzmisz" !

    Mam takie pytanie :
    Inteligo wprowadza zmiany oplat i prowizji z dniem 15.02.2002 podajac
    te informacje w dniu 01.02.2002.
    Co zrobic, gdy ze zmianami tymi sie nie zgadzam (a glownie z kontem
    firmowym) i chcialbym rozwiazac umowe ? Zgodnie z regulaminem musze to
    zrobic z wyprzedzeniem 30 dni, ale tych 30 dni nie ma, wiec prowizja
    za prowadzenie konta (za pozostale 15 dni aktywnosci konta) zostanie
    pobrana ?
    Ktos jest chyba nieuczciwy w stosunku do swoich klientow ?

    Bank ma prawo wprowadzac zmiany w "cenniku", ale powinien to robic ze
    sporym wyprzedzeniem, a nie stawiac klientow pod sciana, bo nawet jak
    sie im nie podoba, to nie zdaza rozwiazac umowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1